Wednesday 7 December 2011

bosan sebab tu tulis blog!


           hari ini saya gembira sangat nak tahu kenapa ????? sebab hari ini tak hujan walaupun hujan itu rahmat allah tapi ok lah satu hari kalau tak hujan senang sikit kan,sebab dapat buat dengan tenang.buat apa ???buat bodoh,habistu bosan sangat sebab tu saya tulis blog ni tenang sikit,sebab dapat luahkan perasaan saya ni dalam blog.blog lah teman saya sepanjang masa ish,,,, kenapalah bosan juga ????tapi tenang lah sikit tapi takpe saya ada teman saya sepanjag masa iaitu games.nak tahu tak????? sebab games ada yang mencabar minda kita.sebab ada yang susah dan juga senang,dan juga ada moralnya ialah jangan selalu mengaku kalah ya kawan-kawan.orang yang mengaku kalah rugi,orang yang berusaha dia berjaya. 
oklah kawan-kawan sampai disini je saya tulis sebab penat esok saya sambung balik.

No comments:

Post a Comment